Takipte olduğum en iyi spor blogu


| Karışık gülünç |

Bilim adamlarının teorilerini baz alamıyorum,
Dar kot pantolon giymekten haz alamıyorum,
Diyorlar ki; artık çok oluyormuşum,
Ulan ben hiç mavi cins giyinmedim ki!

Bazımı alamayınca,
Hazımı alamayınca,
Çok olamayınca,
Az da olamayınca,
Hızımı da alamayınca,
Eee bilemedim ki şimdi...

Yetkili şahısların yanında ağzımı açamıyorum,
Etkili ataklar karşısında neşemi saçamıyorum,
Part time çalışınca asla tatile kaçamıyorum,
Hatun bulma hevesiyle havaya uçamıyorum.

Diyorlar ki; artık nazım çekilmiyormuş,
Verdiğim ara gazım çekilmiyormuş,
Yazın yaz okulu da çekilmiyormuş,
Hem zaten yazın okul mu olur la?

Rüyamda kurt köpeği görüyorum,
Bünyemde kurt böceği yetiştiriyorum,
Ünyem'de kürt böreği yetiştiremiyorum,
Millet böreği beğendi, satışlar bomba billahi...

Burnumun üstünde siyah noktalar patlıyor,
Rumeli Hisarüstü'nde silahlar patlıyor,
Kabız olunduğunda dübürler çatlıyor,
Lavman yapıldığında insan rahatlıyor.

3 vakte kadar ordayım dediğimde,
Çat kapı geliyorum,
Kışın dondurma yediğimde,
Vicks hapı emiyorum,
Dilim damağım kuruduğunda,
Baş ağrım oluyor, haliyle uyuyorum.

Vur patlasın, bal çalınsın ağzına,
Hem zaten bal çalan parmağını yalar.
Balın tadını aldığın tatlı dil ile yılanı deliğinden çıkarıp,
Yuvayı yapan dişi kuşu kavak ağacında yediği için,
Yılanın deliğini alçıyla kapatır, kuşun intikamını alır mısın?
Lütfen, rica ediyorum.

Bal çalınsın ağzına dedim de aklıma geldi:
Bal tutan parmağını yalar diye bir söz vardı.
-ki bunu bilmeyen azdır-
Ayten'e desem ki; "beni azdır"
Hatun zaten beni azdırmaya kendini şartlamış.
Şimdi bunu niye yazdım diye kendime kızdım.

Neyse, boşverin bir önceki kıtayı da,
Soğan doğrarken gözler yaşarıyorsa,
Çay demlerken gözler nemlenir mi?
Sizler asıl buna cevap verin şimdi...

|Ka.|