Takipte olduğum en iyi spor blogu


Asansör fantezisi (skeç)


ASANSÖR FANTEZİSİ

TAKİ BETTİN:            İzmir’in Çiğli ilçesinde asansör tamir ve bakım işleriyle geçimini sağlayan Sir lapaklı Hasan Terli ile birlikteyiz. Sir Hasan’ın asansör fantezisi varmış. Bu durumdan artık rahatsızlık duymaya başlayan Sir Hasan, sorununa çare bulmak için bizi aradı. Hasancığım, bize biraz anlatır mısın bu durumu?
SİR HASAN:               Bu fantezi bende 7,5 senedir var abi: Asansöre ne zaman yalnız binsem, ineceğim kata geldiğimde tüm üst kat numaralara basarım. Böylece indiğimde asansör yukarıya çıkmaya devam eder. Zemin kata iniyorsam ve zemin altında katlar varsa, onların numaralarına basıyorum. Böylelikle de asansör alt katlara inmeye devam ediyor. Bundan feci haz alıyorum abi. İndikten sonra asansörün inmeye veya çıkmaya devam etmesi ve katlarda bekleyen olacağı düşüncesi inanılmaz derecede zevk veriyor.
TAKİ BETTİN:            Peki bu fantezi nasıl başladı?
SİR HASAN:               Üniversitedeyken son sınıfta staj yapmaya başladım. Orada bana görev verdiler kalite kontrol diye, asansöre binip aşağı yukarı çıkıyorduk. Sonra içine giriyor, üst kat numaralarından herhangi birine basıyor içinden çıkıyorduk. Yukarı katta bekleyen arkadaş geliyor gelmiyor diye kontrol yapıyordu. Yukarı katta arkadaş da alt numaralara basıyor ben bekliyor kontrol ediyorum. Böyle böyle bağışkanlık yaptı bende abi.
TAKİ BETTİN:            Alışkanlık olmasın o kardeşim?
SİR HASAN:               He abi ondan işte. Bağışıklık yaptı.
TAKİ BETTİN:            Tepki aldığın oluyor mu hiç peki?
SİR HASAN:               Olmaz olur mu abi? Bir keresinde oturduğum dairenin apartmanına yöneticiyle aynı anda girdik. Yönetici faturalara filan bakarken ben asansöre bindim. 3. kata çıktım, ardından üst kat numaralara bastım. Kendi katım geldiğinde inerken de bu kez alt kat numaralara bastım. Neyse aldığım hazla eve girdim. Aradan 5 dakika geçmeden yönetici kapımı çaldı, kalkıp açtım. Yönetici sinirli şekilde, “Bu asansörde bir arıza mı var? Kontrolleri yapmadın mı?” dedi. Bende rutin kontrollerini yaptığımı söyledim. “Nasıl olur, az evvel tüm katlarda durarak geldi asansör yoksa sen mi bastın kat numaralarına? Var bunda bir iş ama neyse.” deyip gitti. Az kalsın ödüm bo.uma karışıyordu. Neredeyse dayak yiyordum abi. Eski milli boksör kendisi. Kapıyı kapattıktan sonra girdim içeri başladım zevkten gülmeye abi.
TAKİ BETTİN:            Hiç doktora filan göründün mü?
SİR HASAN:               Nereye gideyim abi? Kulak burun boğaza mı? Psikoloğa göründüm. Asansör fantezim var deyince önce çok şaşırdı, bayandı çünkü. Sonra detaylı anlatınca gülümsedi. Neden güldünüz dediğimde, geçerli açıklama yapamadı. Ne iş yaptığımı sordu. Asansör tamircisiyim deyince, “Bir süre yapmayacaksın ya da asansöre binmeden yaşamayı deneyeceksin.” dedi.
TAKİ BETTİN:            Psikoloğun söylediklerini denedin mi?
SİR HASAN:               Nasıl deneyeyim, işim gereği her gün asansörlerle haşır neşir oluyorum. Aramızda bir bağ var. Benim asıl mustarip olduğum konu yanlış anlaşılmak; yani asansör fantezisinin ne olduğuna açıklık getirmek. Birçok insanın asansör fobisi vardır. Binmeye korkarlar, hatta bindiklerinde panik atak olurlar. Kimileri asansördeyken elektrik kesintisi veya genel arıza olmuştur o sebepten tecrübe etmiş, korkuya kapılmışlardır. Bazı çiftlerinde asansör fantezisi vardır. Fakat onların ki cinsellikle alakalı. Düğmesine bastıkları kata gelene kadar işi pişirmek zorundalar. O da bir nevi haz veriyordur, hiç denemedim arkadaş anlattı. Benim durumum ise; farklı türden bir fantezi. Yani acayip haz alıyorum bundan. Lütfen beni tanıyan dostlar kızmasın bana, hepinizden özür diliyorum, Sami abi evet, sen şirketin girişinde beklerken tüm kat numaralarına basan bendim. Yönetici bey size de itiraf ediyorum; o kat numaralarına ben bastım. Ve bundan acayip haz aldım. Mutlu oldum. Oh çok şükür attım üstümden ağırlığı, sıkıntı yok artık..

Yazan: Kerem Ka.