Takipte olduğum en iyi spor blogu


| Üç Adım Üçleme:
2. Adım: Kalan Günler Sayılı |

2. Adım: Kalan Günler Sayılı
Tarih: 30.05.009
Bugün: gündüzün uzaması 1 dakika, ezanî saat 1 dakika geri alınır.
Dün: İstanbul’un fethi ve Orta Çağ'ın sona ermesinin 556. yılı,
Bön: umarsızca ayrıca masumca, sana attığım bakışlar duysa; bu söze alınır..
Bun: sırtımı döndüğüm üç ayda, çektiklerimin kısaltması olarak anılır..
Bungun: gittiğin günden itibaren yüreğimin ahvali,
Felç: yalnızlığa geriliş akabinde dudaklarımın hali.
Elçi: olamıyor yazdığım şiirler, soneler, sonatlar,
Tiz: geliyor sanırım, sesim ve düzdüğüm serenatlar..

İz: sağ şakak ile elmacık arasında, güneş görmemiş,
Giz: derin uykularda, yüreğime yerleşmiş,
Biz: olamadık! Olunganlık mı yaptık? onu da bilemiyorum..
Ben: hayatında ‘Forrest Gump’ misali yer almak istemiyorum!
Ozan: böyle yakmışsa türküyü, dinlemem hayatta..
Ezan: sevip de kavuşamayanlara gelsin öyleyse,
Heyhat: gülemiyorum kelebeğim..
Her: neyse!
3. Adım: 1472 Sayılı

 |Ka.|